better be safe than sorry

Mitt hår blev superduperblont. Jag glömde ju att säga det.
Ja, nästintill vitt. Men det gör inget. Bara det INTE är gult som sagt. Men nu är det bara för mig att inte glömma att färga så fort utväxten dyker fram. Ja, om ca 1 vecka alltså. Kan inte håret växa på längden också? Det vore ju himla trevligt om det kunde få göra det tycker då jag!

Idag har jag haft och SKA ha vilodag. Är så jävla trött och helgen kommer monsterpasset.
Fredag: 08:00-20:45
Lördag: 07:00-19:54
Söndag: 07:00-19:45


Jag har redan bokat sovplats hemma hos Carro och Johan.
Föffan, hinner inte ens komma hem innan jag ska till jobbet igen.
Men jag klagar inte. Jag har iallafall ett jobb. Ett av de bästa!

Fick dessutom lönehöjning igår utan att ens att fått min första lön, höhöh.

Asså, jag vill verkligen sola och bada idag. Men vart då?
Ååå ångest.



Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

men jag menar ju det!! varför?

komsi ;)



ouh.. tycker det är snyggt med näst intill vitt hår.. gärna lite silvervitt får det vara såå snyggt!

2011-06-30 @ 12:50:01
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0