det regnar här i stockholm idag

Vaknade upp ur en mardröm nyss. Samma tid som jag har vaknat VARJE dag sen jag gick på ledighet.
Jag drömde att jag satt och gjorde nationellaprovet i MATTE! Herregud, jag kallsvettas fortfarande.
Jag förstår inte hur jag ska klara av att börja plugga upp mitt mattebetyg om jag mår så här dåligt varje gång jag ens drömmer om att jag pluggar matte.

Den här känslan av att du inte kommer någonstans. Varje gång du trycker på miniräknaren blir allting fel.
Sen TROR du att du räknat rätt, hundra procent och så är det så jävla fel det kan bli.

Jag känner mig matematisk handikappad.

Vad hände med tjejen som gick i 4an och hade 6:ornas mattebok? Vad hände med henne?
Vad hände med tjejen som fick äran och egentligen skulle vara med i "Barnjeopardy" (nu blev ju tyvärr inte så ändå, men det var faktiskt jag och Björn som gick vidare. Titta på oss idag, hehehehe..skoja.. inte)

Nåja, nu är det som det är. Man är inte en bättre människa bara för att man är duktig på siffror.
Fan, jag skulle stannat i skolan. Vad man kan ångra sig i efterhand hörrni!

Så kids, stay in school. You are to school for cool!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA Jag är också matematiskt handikappad. Vilket jävla bra ord!! Jag fattar INGENTING alls.

2011-06-17 @ 10:56:04
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0