FAN!

Inte nog med att man har lätt cellförändring. (Jag kommer tjata om det här tills den 16e då dom skurit i min livmodertapp. NI HÖR JU!)
Så har jag LÄTT medfödd PCO också. Och vill bara understryka att jag har PCO och INTE PCOS.

Asså förstår ni oddsen för att jag någonsin ska få bli mamma?
Aldrig. Kan lika gärna gräva en grop i marken nu.

Varför jag liksom? Vad fan har jag gjort för ont egentligen?
Det känns på riktigt som att mitt liv är förstört. Så känns det just nu, just idag.
Jag vet inte vad jag ska göra.

Kan lika gärna avgå som kvinna här och nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte att du behöver stressa upp dig som läkarn sa. Även fast det självklart är lätt att man gör det! Lätta cellförändringar läker ofta ut av sig själva. Eller så tar man bort cellförändringarna genom en lätt operation som görs under lokalbedövning. Det tar lång tid innan man utvecklar livmoderhalscancer så risken är väldigt liten att du skulle drabbas av det eftersom du är ung och dom har sett detta tidigt. Och med pco går det fortfarande att få barn även fast det kan ta lite längre tid. Det finns massa mediciner. Yas p-piller hjälper mot pco och när man vill ha barn så har p-pillerna minskat pco besvären och man blir lättas gravid när man direkt slutar med pillerna. Sen man metformin som annars är för diabetiker hjälpa när man vill bli gravid och har pco. Så det finns massa hjälp och även fast det inte känns så nu så tror jag att allt det här kommer att lösa sig! Det finns så mycket hjälp och mediciner idag!

2011-06-08 @ 18:25:28
Postat av: juicy

Tack, dina ord hjälpte lite!

2011-06-08 @ 18:31:32
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0