HEJ FAMILJEN!

Guuuud, fööööörlåt att jag varit så dålig att uppdatera om mitt HÄNDELSERIKA liv för er!
Förlåt again liksom.

I Fredags firade vi min lillebror som tog studenten.
Jag kände mig gammal och så där, men det var fint det med!
Efter allt studentfirande var det bara att packa ihop och åka till landet.

MYSPYS!

Ja, okej. Vi kom fram 00.30 typ.. så det var inte så jävla myspys.
Myggen bet sönder oss och det var ju inte direkt varmt. Men orka klaga liksom.
Man fick ju ligga iallafall! SKÄMTA! Inte...

Lördagen var så himla perfekt! Superfint väder! Jag badade, Alex badade och Tjorvis badade!
På kvällen grillade vi och hade mys mys.
Men på natten var det inte roligt längre.

Jag fick såna krampanfall i min mage så att jag trodde att jag skulle kolavippen liksom.
Ja, DÖ på svenska. Seriöst! Först höll jag på skita ner mig. Kallsvettades och sådär.
Vi gick och la oss. Efter ett tag "somnar" jag men vaknar av att jag gråter och tror att jag dör.
Kändes som att någon klämde och skruvade runt bland mina inre organ och ville dra ut min livmoder.
Kunde inte ligga varken på mage, rygg eller sidan.

Låg kvar ett tag ifall att det skulöle gå över. Tji fick jag!
Sen dog jag typ på riktigt och kutade upp till storstugan där jag satte mig på toa
och Stockholms blodbad intog toaletten. Jahaja...... å det var det, å det var det.
Blev så jävla arg! Och fortsatte att gråta. Proppade i mig två Ipren. Hjälpte inte!
Sen somnade jag iallafall. Dagen efter var det som bortblåst och den "vanliga" mensvärken kom.

Så roligt var det!

På torsdag ska jag till gyn igen och bli lite cuttad mellan benen.
Återigen massa prover. fan. Hoppas du, Mandis inte glömt att du ska följa med!
Jag kommer böla. Undrar om jag får en bedövningsspruta mellan benen!??!?! Glömde fråga Lotta idag om det är det man får. Oh no, jag vill inte!!!

Idag har jag jobbat på mitt "gamla" jobb. Dagiset alltså. Blir mycket pengar i juli.
Timrapporten så här.. EN DAG. Man ba, "yeeeey HUNDRA spänn!!! SKA FIRA!!"
Meeeeeeen, den 22a börjar jag jobba på Hemskogen. Det ska bli spännande!

Nåväl, hur mår ni!? Saknat mig?












Kommentarer
Postat av: angelica

VI HAR SAKNAT DIG!



Haha taack! Ja, de blir ju inte mindre i alla fall .. Och fy faaaan vad ont det gjorde i dem de allra första veckorna, min sambo fick inte ens peta på dem! Och de var hård som sten. På riktigt.



Varför ska du få en bedövningsspruta i fittan? Eller alltså, haha. Varför ska du på gyn? :O



Kram!

2011-06-14 @ 07:47:14
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0