I wanna make love in this club

Apråpå ingenting liksom! Med jordgubbar i munnen.
Ni ska få höra något sjukt. Jag kan dricka reeen apelsinjuice, flera glas nu utan att få en superspänd mage.
Weird? Jepp! Jag kan dessutom äta GRÄDDIGA-saker utan att få ont i magen (dvs typ skita ner mig)
Det här är ju superbra! Jag undrar varför det är så här.

Sen att jag vill äta typ jääämt är en annan sak.

Igår firade vi svärmor som fyllde 59. Vi åt på Restaurang Sanna i Tensta-jao. Etiopisk mat.
Jag kan äta det om jag får sallad istället för det där skumgummibrödet till. Så jävla starkt och gott!
Efter det så åt vi svingod tårta med finska och svenska flaggorna på bordet, hehehe.
Så klart!

Hmm, har ätit frulle i solen idag. Vad ska man göra nu då? Jag är fett ovan att vara ledig.
Jag vet liksom inte vad jag ska göra. Vill typ grina. Grina gjorde jag igår, helt spontant.
Alex småflinar och torkar mina tönttårar. Det är så det är!
Anyhow, jobbar alla eller? Jag vill leka. Eller något.

VADSOM nästan. Förutom att hänga INNE i stan. För det är för VARMT (som Sandy påstår att jag sagt!!!)
Nej, men fo real. Stan ger mig nothing liksom! Hänger hellre i skogen, okej?
Hmmm.. ska nog åka till landet nästa helg. Ja, det blir bra.

Idag fyller mormor år också, grattis! Sveriges nationaldag, grattis!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Älskar gräddiga saker!!! :P



Ja, men eller hur?! Typ genomskinliga. HÄRLIGT! Hahaha

2011-06-06 @ 15:07:45
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Postat av: angelica

Haha, älskar dina inlägg.



.. Och jooooo, det går sviiiiinsnabbt jö!

2011-06-06 @ 16:59:02
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0