inte kul

1. jag kommer in till gynisen och har nästan skitit ner mig hela vägen dit för att jag var så jävla nervös.
Sätter mig där i väntan på min tur, får komma in och dom ber mig om PENGAR!? Ursäkta. Jag trodde sånt här var gratis, tydligen inte. Jag hade dessutom ingen plånka med mig. Jag fick be om en ny tid.

2. jävla surkärringar ska inte jobba med människor! bittra och sura människor ska hålla sig borta från servicebranchen överhuvudtaget. Sekreteraren fick mig att känna mig som ett efterblivet barn för att jag inte hade förstått att jag var tvungen att betala 320:- IGEN! Ååååååååååh. Surfitta.

3. när jag ska gå på pendeltåget så slår dörren igen på mig!

4. när jag kliver av bussen för att traska hemåt så flyger en fågel, RAKT in i mig!



Jag håller mig inne idag. Okej?

Kommentarer
Postat av: frida

meeeh, kan man inte få en inbetalningslapp som man får på sjukhus??!! dåååligt

2011-06-16 @ 16:53:04
Postat av: juicy

sv; tydligen inte privata! :( eller jag vet inte, frågade inte.. men då borde ju hon ha talat om det, eller? blev bara så sur när hon var otrevlig!

2011-06-16 @ 17:05:55
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: fruity

JAG TYCKER att man borde få det på såna ställen när det handlar om vård. föffan. var det inte hon tanten linnea? när jag va där sist va det någon ny å då blev jag lite ledsen i ögat

2011-06-16 @ 17:18:17
Postat av: juicy

sv; näää lena heter hon.. surfittan!

2011-06-16 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0