jag är trött

Och ska upp tidigt imorgon! Lillebror tar studenten! Vilket jag (och alla andra) fick veta IDAG!
Moget liksom. Och jag dessutom blivit blond idag. Kunde inte hålla mig liksooom.

Sa jag att jag var trött?
Och svettig? Svettas tillome mellan benen. Sover ensam inatt, kan ju va tur.



Sämst kamera med iPhone. Det är mycket, myyycket ljusare.




asså tänk att jag typ var svarthårig för 2 veckor sen.
Jag har mirakelfingrar när det gäller färg, hehehe.

Fast man ska inte va rädd om sitt hår om man håller på som mig.



Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

aw fiin!

Jag vill bli röd håriiig! riktigt rihanna rött men jag får nog snällt vänta till efter graviditeten -maaaaoh-

2011-06-10 @ 10:32:23
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: angelica

Snyyhhhggggt! :D Och shit kvinna, vad snygga bröst du har! :) Haha

2011-06-10 @ 13:34:48
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0