majs-stången!

Nu var jag här igen. Ojoj! Förlåt. Jag har jobbat och stått i = varit förjävla trött! Så har inte riktigt orkat blogga.
Men nu är jag här igen. Det är ju ändå Lördag! eheheh.

Igår var det Midsommarafton OCH så fyllde min älskling år. SugåSex år blev han min gobit!
Vi gick på bio på förmiddagen och kollade på Baksmällan 2. Jag kan tala om att vi var HELT ensamma i hela salongen. Förjävla skönt. Och asbra film! Hade man trott nå annat? Ne!

Efter filmen var det raka vägen hem för att fixa iordning oss.
Mot Märsta för grillning och firande med fina vänner.
Jag hade tänkt att planen var en nykter kväll...... det hade jag ju INTE.
Men det gör inte så mycket idag, är inte bakis iallafall. Men ACK så seg!

Vi kom väl hem vid halv 4 tiden inatt eller så.
När jag skulle på toaletten upptäckte jag en hemsk... upptäckt!
I ljumsken hade jag en infekterad hårsäck!!!!!!!!!!!!!! Det var värsta bölden och STOR!!
Jag ville börja gråta. Satt och tryckte med papper fast det gjorde så jävla ont.
Men ibland måste man operera sig själv. Sen gick jag och la mig och fantiserade om att den skulle vara 5 ggr så stor idag när jag vaknade. Det var den inte. Men ändå. Sjukt ont, sjukt äckligt!

Idag vaknade jag för ja, exakt 50 minuter sen efter att jag legat och drömt ÄCKLIGA spökdrömmar och mitt hemsökta hus. Så jävla äckligt och jag hamnade i så jävla mycket bråk så jag var helt hes!
Jag har fått i mig gröt. Ni ska få se en fin bild på min fina gröt-tallrik.


1dl Havregryn
2dl Vatten
2msk Jordgubbssylt
och lite solrosfrön som jag strött över....


Nom nom... nu kräks jag.


När jag vaknade upptäckte jag att min karl inte ens var hemma.
Så mitt i allt så ringer jag och kollar upp whatsappliksom. Då var han och lämnade Finkels bil.
Ja, så klart. Det visste jag ju. Igår.

Idag då? Ja, vi ska väl fira Alex ordentligt med lite från hans släkt med tårta och så.
Jag har fetångest då jag glömde bort att sjunga för honom igårkväll. Kul tjej!

Anyhooow, man kanske skulle se en film?


Närmast är födelsedagsbarnet och SNYGGA man och till vänster om honom sitter hans vän Finkel!


Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

söt öge du e da :)

Visst va baksmällan2 sjukt bra!

Grattis till din man!

Och hemskheter med infekterade hårsäckar :(

2011-06-25 @ 15:19:06
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: sandra - när två blir tre

hahaha ;D

2011-06-25 @ 18:22:59
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Sylvia

sv: ja min lilla pluttegubbe. :)

2011-06-26 @ 20:07:29
URL: http://syliam.blogg.se/mama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0