MAMMAS LILLA

Jag sitter här och får inte igång filmen, för jag fastnade med annat.
Typ läsa igenom HELA Magdalena Graaf's Blogg. JAg är typ kär i den kvinnan.
Fortfarande. Så jävla härlig och skön!

Det jag skulle komma fram till är, jag saknar min hund.
Jag saknar hennes pip/gnällande efter uppmärksamhet.
Jag saknar henns tryne, hennes mysighet.

Imorgon efter att jag varit hos farbror fittdoktor. Ja, han är ju det? Gynekolog.
Världens bästa dessutom! Fast jag ogillar honom lite nu eftersom att han ska skära mig mellan benen imorgon.
Men direkt efter det, så ska jag glida förbi farsgubbens hem och hämta hem min lilla Tjoffsan!

Jag vill inte gå på långprommisar utan henne. I NEED HER!

Ba så ni vet.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; kommer akdrig klippa av och ersätta med fejk man , no way jose.

växer lagomt bra, blivit bättre på sistone.

håret stannar på huvet anyway ;)

2011-06-15 @ 12:56:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: sandra - när två blir tre

det kommer att gå braaa ;)



Har den inte kommit ännu? :)

åandra sidan skickade jag det igår så det kommer säkerligen imorgon ;)

2011-06-15 @ 18:53:56
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0