tisdag

Seriöst, ALLA bloggar jag hamnat i idag har handlat om TRNÄNING eller bilder på SUPERDUPERNYTTIG mat.
Och man ba BAAAH! Jag blir inte peppad. Jag blir typ irriterad!
Inte för att tjejejna tränar och äter nyttig mat. Utan det går ju nästintill överdrivt och ingen av dom har särskillt snygg hållning. Jag gillar att se tjejer som tränar för att dom vill må bra och kunna äta den maten dom själva vill kunna äta. Jag skriver inte så här för att jag blir sur på mig själv som aldrig kommer igång (ok, lite) utan för att jag verkligen tycker det är helt sjukt att allting handlar om att vara smal som en pinne FÖR ANDRAS SKULL och inte för en själv! Jag vill hitta en blogg där det finns en supersnygg tjej, med kurvor, som tränar, som äter det hon vill, äter skit på fredagen eller lördagen och gör det för sin egen skull. DÅ blir jag nöjd, och peppad!

Iofs är jag lite peppad nu inför Tunisien. HALLÅ! Man vill väl inte va fläskpadda på stranden.
Jag mår iofs mest dåligt över hur VIT jag är. Hahaha..

Förresten ska man inte skippa kolhydrater VARJE dag som dom flesta av er gör. Helt fel.
(Ja, man har ju faktiskt läst om allt detta i ett helt år i gymnasiet.. då jag gick där detvillsäga)
Meeeeeeeeeeeen, gör som ni vill! Hihi.

Juste! Blondinbella.

Anyhow! Man kanske skulle sätta sig på motionscykeln som står i vardagsrummet och få något gjort.
Jag har ju gjort detta förr, jag mådde asbra förra sommaren! Eller ne, men asså jag mådde bra när jag såg mig själv i spegeln dvs. Så vill jag vara nu med!

Vad säger vi? Ska vi köra?
Ja, förutom ni gravida kvinnor som växer och frodas! ;-)
Eller jag utesluter inga, ni får va med om ni vill! Man kan ju röra sig även om man är gravid.
"jag är inte handikappad, jag är GRAVID!"

hohohoh.. Jag är bäst på att tagga mig själv!
Så, inge mer bröd, inget godis och ingen läsk. (bara på fredag eller lördagar)

Heja, heja!




Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

men sexy! ;)



baah noo.. jag skulle inte kunna hata dig än om jag hade velat ;D

Det är en viss person jag syftade mest på. Synd dom som inte förstår hela grejen med dialekter ;) höhö.

2011-06-14 @ 12:30:11
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0