typiskt mammor

Igår ringde min mamma mig TRE gånger under bara några timmar.
Och ni vet, ville prata om INGENTING.

Mamma: heeeeej
Jag: hej
Mamma: Tjorven har svimmat..
Jag: Va? vadå svimmat?
Mamma: ja, hon ligger på rygg...
Jag: men hon är väl trött! låt henne sova!
Mamma: hon längtar efter dig! hon sitter och tittar ner mot puben!
Jag: men hejdå!


- 30 min senare

Mamma: heeej, det är din mor
Jag: hej mor
Mamma: ska jag berätta en historia för dig?
Jag: MEN VI SES SNART! HEJDÅ!


Asså jag älskar min mamma! Men är det bara min som ringer femtioelva gånger bara för att berätta en historia?


Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

hahahaha... xD

mje.. min mamma ringer lagom mycket hon ;)

2011-06-06 @ 10:23:42
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt med mammor! :) Med min mamma är det typ tvärt om... Det är jag som ringer och hon som vill lägga på.. :P

2011-06-06 @ 15:10:37
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0