åå gud

"Ja vad är det?" som en viss Alexander alltid brukar svara. Mongo.
Nu är jag alldeles ensam. IGEN. Nu har han lämnat mig..... för att träna. Den jäveln.
Här sitter jag och blir fettokisse (ryggarsle) medans han blir superfit och ashetARE.
När han skulle gå ville jag inte ens att han skulle gå. SÅ snygg är min man!
Men jag måste sluta put that in he's face via mina blogg för snart tror han att han är Guds gåva till kvinnorna och leker skön all day lång. (Ok, att han ÄR det.. men ändå.. eller han är guds gåva till MIG!)

Nog om honom. ;-)

Jag lagar middag. Nu. Jag vet, sjukt sent. Men dagen har liksom fly by då jag legat i sängen typ hela dagen idag igen.
Jättejätteroligt! Längtar tills på Torsdag, så jag kan få jobba och RÖRA på mig igen.
Jävla invalido-fitta. Eller nu ljög jag, DEN är det inget fel på.. eheh hheheheeeeheh. he.

Har kört in kycklinglår, morotstänger, stora gula lök bitar och mindre bitar av rödlök.
Kan bli gott! Saknar avokadon tills efter bara.. och kanske efterrätt.. i form av... kesella.
Nej, okej.. nu spinner jag iväg.
FAN VAD TRÅKIGT JAG HAR ENSAM!

Jag som har skrattat så mycket idag.
Idag "lekte" vi 'ombytta roller' Jag höll seriöst på att kissa ner mig av skratt.
Jag skulle låtsas vara Alex och han mig, när vi har sex. Fast nu hade vi ju inte det på riktigt så klart.
VI LEKTE som sagt! Men jag höll på dö av skrattanfall istället. Testa det om ni har lite tråkigt och är lite halvsura på varandra. Ni kommer älska varandra ännu mer efter det. Looooovar.

Nåja, nu ska jag se om kycklingjävlarna är klara än. Sen ska jag slå på en film.
OCH HELVETE nu börjar ju Big Brother!

See ya, don't wanna be ya!



Kommentarer
Postat av: kiwso

vad är egentligen ett ryggarlse?

2011-04-07 @ 09:03:00
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0