amsterDAMN

Home sweet home! Har agerat nurse på jobbet idag. Tempat två feber-kids. Under 10 minuter hade jag två små tjejer som hade 39 graders feber. Poor things! Stackars barn som inte ens märker själva att dom är sjuka.

Egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova. Men det tar emot när det är så sjukt fint väder!
Ja, inte för att jag är ute direkt. Men ni fattar. Jag SER ju solen och jag SER att snön smälter. WOHOOO!
Nu hoppas jag det håller i sig lite. Att snön försvinner helt och att vi slipper någon mer kaotisk snöstorm.
Jag menar, please... det är fan Mars nu. Jag vill inte ha snö på min födelsedag! Inte blod heller.
Som Lotta på Bråkmakargatan säger. Fast jag syftar på annan slags blod. Får se vilket datum den hade tänkt att komma den här månaden. 8e Februari började Ryska snuvan sist. Nu då? Ja, det blir väl en överraskning!

Blue Foundation – As I Moved On

"cuz' they booth have balls big as two watermelons" vadfan är det här för rolig film nu då?
Det där var alltså en replik. Inte filmen om ni trodde det.

Lights are blinding my eyes, people pushin' by


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0