big star

Snacka om liggsårshelg! Vilket jag behövt, men anyhow.
Igår fick jag äntligen shoppa mig lite efter att jag betalt 'räkningar' osv osv osv..
Jag kände mig värd det. På riktigt. 4 par byxor och ingen av dom kostade över 300:- NÖJD!
En asfin topp från Cubus som är i massa färger. Man ska bara bli lite brun först kanske.. eh.
Och en annan beige topp med öppen spets i ryggen från Bik bok. Såatteeeee!

Ja, juste. Köpte strumpor också. Och armband + att jag fick ett par armband på köpet på bik bok.

Har haft sjukt ont i min mage hela helgen också. Jag orkar inte. Vaknar jag i mag-chock imorgon blir jag nog hemma. Bajs också. Men vi håller tummarna för att den inte ska kaoZa okej?

Ikväll åkte Roza ut från BB. Surprised anyone? Not me iallafall. Äntligen slipper man henne!
Nu vill jag bara ha ut Vanessa, Annie (vad fan gör hon där ens?) och Patrik. Jävla töntkille.

Shoppade på apoteket igår också kom jag på nu. Hahah.. lite olika vitaminer som jag behöver, lite annat och lite annat annat. Typ en slags ring som var så jävla kass så det var bara bortkastade pengar. Irri.

Nåja, nu väntar sängen. Den väntar fan alltid på mig. Jag och sängen, sängen och jag.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0