bittert inlägg. ni behöver inte läsa

Är det konstigt egentligen att man är "ganska" svartsjuk av sig?
Eller jag skulle inte ens vilja kalla mig svartsjuk. Jag är mer.. misstänksam av mig.
Jag har mina reason till att vara det. If you know what I mean.
Svartsjuk tycker jag är en annan sak. Jag skulle aldrig vara svartsjuk om jag inte fick en anledning till det.
Men misstänksam och irriterad SOM TJEJ kan jag bli.

Jag kan irritera mig på att 'vissa' tycker att 'vissa' tjejer är snygga, fast som jag tycker är asfula.
Då blir jag irriterad. För då tror jag att JAG är ful. Osv osv... ja, jag är inte riktigt frisk. Men så är det bara.

Shit, asså... facebook knullar med min hjärna ibland även fast den inte behöver det.
Men är man love-sick så är man. Ingenting att göra åt saken.
Men nu sitter jag och är irriterad änyhow. Och så får det bli tills det lägger sig.

Fan vad jag hatar tjejer.
hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0