btw

Så är det sjukt irri när man märker att vissa tjejer vill ligga med ens pojkvän och när dom inte märker det själva.
Ibland undrar man om killar överlag bara är blinda eller om dom bara leker dumma?
(Nej, Alex... du är inte dum.) Jag bara menar generellt.

Men ändå! Ni tjejer är ju bara äckliga. Sluta jaga upptagna killar! I Stockholm finns det tillräckligt med singel-killar ni kan ligga med om ni måste. Försök er inte på dom upptagna. Visa respekt! Helvete.
Jag VET hur tjejer är funtade. Jag VET hur tjejer försöker. Och jag VET varför tjejer gör så.

Så klart att tjejer vill ha den killen som har en tjej. För det måste ju utåt sett se ut som att killen är en supderduperbra kille. Och antagligen är en Gud i sängen eftersom att man är tillsammans med personen i fråga.

Så drop it bara! Jag vet hur ni funkar. Kräks på er. Men samma visa gäller er män som gör samma sak.

Sen kan jag FÖRSTÅ att tjejer vill ligga med min man. Men det får ni inte.


Kommentarer
Postat av: Kukolof

Såå... e´ru gravid lr ??!?!?

2011-03-09 @ 15:33:16
Postat av: juicy

hahaha nej, varför tror du det?

2011-03-09 @ 16:52:22
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Kukolof

DU ÄR GRAVID!!!



ler danzande danzzzz

2011-03-10 @ 07:48:54
Postat av: juicy

hahahaha men lugn nu! är du en spåtant eller!?

2011-03-10 @ 12:15:18
Postat av: Kukolof

Näää, men jag är farsan Baloo. Kom igen nu katten, det här svänger ju!

2011-03-10 @ 14:29:25
Postat av: juicy

Hahaha.. aawh rinky-tinky-tinky!

2011-03-10 @ 17:24:51
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0