got my ass squeezed by sexy cupid

Nu var det Lördag igen. Shit, vad veckorna går snabbt egentligen.
Eller det är väl snarare helgen som går snabbt.
Idag klev var jag ute med Tjorven 07:25 redan. Var inte aaaalls trött!
Kom in och käkade en banan och drack ett glas vatten sen gick jag och la mig igen.
Vaknade sedan upp vid 11-tiden igen och gick ut på promenix i solen igen!

Börjar blir dags att hoppa in i duschen snart och göra sig iordning.
Inte för att jag orkar egentligen. Men vankas det kalas så gör det!
Sen så är ju kalaset för min skull, såååå ja... då är det kanske lite mer motiverande om man säger så, HAHA.

Har drömt så jävla sjuka drömmar inatt. Och kul att jag vaknade i en orgasm också.
Kanske därför jag vaknade så jävla tidigt. Hela min mage drog ihop sig. Det var faktiskt lite obehagligt!
Pinsamt också för den delen. Jag kan ju inte styra mina drömmar direkt..... uh.

Nej, jag måste försöka väcka Alex! Annars kommer han nog aldrig upp om jag känner honom rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0