håj håj kapten!

Ursäkta mig så himlans mycket att ni blivit lite bortglömda nu på sistone. Jag har bara haft noll lust att blogga, eller.. jag har velat. Men jag har inte orkat. Inte kommit på något intressant att skriva om. Även fast det finns MASSOR! Det blir väl mest Big Brother updates, hehehehe.

Först å främst så grattar jag, Alex och mig själv på våran dag idag. Strålande solsken och allt! Finfint.

För det andra så hängde jag i vilva väzby hos Mandis igår. Mys, mys som vanligt. Käkade thaimat, chilinötter och delade på en kexchoklad! Vi bangade semlan asså. Jag hatar semlor!
Sen satt vi och kollade på massvis av förlossningsprogram på webben. Vi satt och bölade som två pussyn! Vilket vi INTE BRUKAR. Men sånt där kan man ju inte låta bli att böla till! Speciellt inte när männen är ASGULLIGA mot sina förlösande tjejer. GULD VÄRDA!

Efter det blev det så klart BB. Det bästa av allt igår var när Vanessa och Sonia lekte soldater "krig". Jag höll på garva ihjäl mig! Det sämsta av allt var att Tobbe lämnade huset. Men någonting i mig säger att han kommer att komma tillbaka... en vacker dag. Pinsamaste av allt är fortfarande VALPEN OCH ROZA! Vilka jävla stolpskott.
Speciellt Roza.

Mot natten skulle vi sova hyffsat tidigt. Det slutade med att vi deep-talkade långt in på natten istället. Skavfötters.
Vi låg och diskuterade om allt, mellan himmel och jord. Kärlek, droger, politik... ja, ni vet. Sex. Allt.

Jag blev upprörd när vi pratade datorer. Datorer är livsfarligt i ett förhållande tycker jag.
Tror att det är måååånga förhållanden som spruckit p.g.a datorer. Ni kan säga vad ni vill.
Men jag vet fan att det är så. Varför VÄLJA att "umgås" med folk på nätet facebook och msn etc. när man UMGÅS PÅ RIKTIGT med sin "käresta"? Ja, alltså. Jag fattar inte grejen! Okej, jag är värsta datornörden när jag sitter ensam hemma och har astråkigt och kan sitta i TIMMAR. MEN ÄNDÅ! Man vill väl ha 100% uppmärksamhet? Eller har jag fel? Kanske bara jag som är värsta attention whor:en när jag är i ett förhållande.
Och annars också. Anyhoooooow! SÅNT kan jag bli "SUR" över. Så nu behöver man inte ens fråga.
Vi tjejer gillar inte när ni killar sitter vid datorn när ni är med oss. Och ni tjejer som gör det, ja, lyllos era killar då.
Kan ni få tycka. Umgås ni när ni sover eller? Okej.. nu spinner jag way to far med det här.
Men våran generation har datorn att oroa sig för. Förra generationen oroade sig för TV i sovrummet.
I'm such a love dr!

Sa jag att jag är perfekt? Nope! Då har vi det klart också.

Vaknade för övrigt återigen idag vid 6-tiden av att jag höll på att kissa ner mig själv.
Sen förra veckan vaknar jag av att mina blåsa håller på att spricka även fast jag kissat mig innan jag gått och lagt mig. Liten blåsa eller nåt? Dricker jag i sömnen? Jajajajaja.. jag försöker ju uppdatera er med allt!

Kom in för ett tag sen med pluttarna. Vi har varit på barnvagnspromenad och "letat spindlar" i skogen.
Inte för att vara sån, men trodde Någon att det verkligen skulle finnas spindlar i skogen NU? Är det inte liiite fel årstid? Eller är det bara jag som är dryg och jobbig som tycker att man kunde väntat med det och typ letat SNÖ istället. Inte för att man behöver leta efter den. Men... En frisk fläkt iallafall att komma bort från denna SUPERDUPERROLIGA gård vi har! Jag är inte bitter ;) Solen är ju framme, jag är asglad och den VÄRMER!
Får man börja använda skinnjackan snart utan att man skäms?

Naj! Nu ska jag sätta mig i massagestolen dom sista 10 minutrarna på min rast.

Hajdo, hajdo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0