hej på dig min broooor aaahaa

Det här låter ju helt sjukt, men jag börjar seriöst att bli nervös inför morgondagen.
23-jävla-år! Jag var ju 20 igår? Eller? Två år kvar till 25, dvs 5 år kvar till 30. Aaaahahah.
Nåja, jag tar det med en klackspark. Man får väl kanske känna sig ung ett tag till åtminstone.
Sen så är jag väl kanske mest nervös över Alex present. MAN FÅR INTE SÄGA SÅDÄR!
Samma som Mickis som skulle berätta en NYHET som var "hemlig" EN vecka innan vi skulle få veta det.
Asså, man FÅR inte säga så. Jag är en tänkare och funderare, ni kan ju bara tänka er min hjärna för tillfället!

Anyhow!

Har varit på promenad med Pluttarna idag. Jag hade en dubbelvagn med två kids i + att jag höll en annan i handen. Jag vill ju inte påstå att jag kommer känna mig som en noobie när jag själv en vacker dag ska gå med barnvagn. Det där är ju piece of a cake nu! Hahah..
Nu ligger dom och sover och om 20 minuter ska jag byta av Kristina för att inta sovvilan.

Jaha, jaha.. och det var det och det var det...

Blev påmind häromdagen att jag ska på Ladie's Night i Vilda Väzby med dom från jobbet den 2:a April.
Fan vad roligt!

Jag tycker det är så jävla kul när barnen ska säga mitt namn. Dom är så sjukt söta.
Lilla A han säger jämt: "heeej jotte hej jotte, hejdååå jotte!"
Lilla N hon säger: "tom nuuu jusse-lelle, tooom nuuu!" Kan ju vara för att jag kallar henne NELSON... ehehe.
Sen heter man ju Jottefin, Nussan, Dottefin, josi.... ja, you name it! ¨
Varför fick inte jag något sånt roligt smeknamn när jag var liten för, istället för "Jossan" och "Josse"... asboooring.
Nej, men så ja... ha en trejvlig dag så hörs vi! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0