rappi-doo-dida

Livet är underbart!

Jag somnade hyffsat tidigt igår, vaknade alldeles för tidigt och var pigg. Somnade om, vaknade upp 07:20 och var alldeles för trött igen. Även fast jag vaknade av mig själv. Jag som drömde så himla roligt/konstigt, läskigt.
För det första så drömde jag att jag var med i ett krig. Det var krig mellan tjejer och killar.
Jag blir skjuten i nacken av någon slags pickadoll. Men lyckas ändå plocka bort "kulorna" från nacken och jag överlever även fast jag svimmade till lite. Sen var jag i en bil med några andra där jag försökte gömma mig. Folk (män) sköt mot bilen, jag var asrädd. Sen kliver två män in i bilen och den ena är Josh Hartnett (stavning?)
Det roliga nu är att allting blev som på film. Och självklart så blev jag och Josh jättekära i varandra.
DET VAR EN DRÖM OKEEEEJ! Hahaha.. Mycket roligt ändå.

Men sen vaknade jag av bajslarmet imorse. Kramades och skedade på en avslagen Alex.
Sen gick jag upp och SMINKADE mig faktiskt. Sen gick jag tillbaka till sängen pussades lite och sa hejdå.

Idag var vi på utflykt med Ugglorna och Pysslingarna.
+ SOLEN!
- ATT DET BLÅSTE SOM INÅT...!

Jag slutade för 40 minuter sen. Men sitter kvar här. Vi ska ha möte 18:00 och jag orkar liksom inte traska hem. För då kommer jag somna och sen glömma bort att jag ska gå tillbaka. Latmask! Jag vet.

Imorgon stänger jag. Yey!
Såååå, bara så ni vet tänker jag inte göra ett skit den här helgen.
På lördag ska jag sätta mig på cykeln som står i vardagsrummet och väntar på mig.
Ska se hur länge jag pallar innan jag lägger mig ner och kräks! Men det är det värt.
Orka va fet liksom!

En annan dag ska jag bli fet. Men det är då och inte nu. Okej?

Eeeeeeeeh. Såattsajje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0