snitt snapp slut så var den big tastyn slut

Fast den fick inte sitt slut i min mage. Två tuggor och det räckte. Jag beställde hem mat från äckel-donken helt i onödan. Shit vad äckligt det är egentligen. Colan smakar inte heller gott! Grina.
Nu vill jag bara kräkas upp det där jag fick i mig. Seriöst, någon som ätit Big tasty någongång?
Nej, gör inte det heller.

Skiter nog på mig nu också.

Sen saknar jag Alex så att det är löjligt. Buhu..
Come to mama!

Så himla gulligt. Igår fick jag igång min telefon (som jag dumpat nu) så hade jag fått 2 MMS och ett vanligt SMS av Vuokko. Svärmor alltså. Tror att hon också börjar sakna mig nu, heheh..
Ahjuste! Dumpade min Samsung igår eftersom att den är mongoloid. Så nu har jag mina gamla sony ericsson som är slutkörd i tangenterna. Men what to do? Inte för att jag är speciellt telefonkåt direkt.

Man tager vad man haver. Såattsajje!

Idag på lunchen så satt J framför mig och när jag lutade mig fram mot honom så säger han:
J: varför har du ingen bh på dig?
Jag: det har jag ju visst, titta... (så visar jag bh-bandet)
A: vad är en BH?
J: men dom är ju stora och hänger fram sådär!
Jag: men jag lutade mig ju framåt!!!

J: ahaaa, jag såg nu

Jag kände mig förolämpad. GRINA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0