thank God it's Friday... igen!

Hola amigos!

Jag går på rosa moln. All the fuckin' time ska jag tala om för er.
Mitt agg har lagt sig, haha. Eller agg vill jag väl inte påstå att jag hade.. men you get it!
Igår fyllde jag ju som sagt år. Blev en del fika på jobbet. Sen senare blev det fika hemma hos farmor och farfar där det blev tårta och så där. Alex kom också dit. Sen åkte vi hemåt. Kollade på BB.. så klart och sen blev det mys. Alex myste väl mest mina exploading boobs! Sen somnade jag till och vaknade av världens snark och började skratta. Sen så kunde han inte hålla sig och berättade om min present - Vi ska åka till BUDAPEST inom en snar framtid tillsammans! Alltså jag blev helt gråtfärdig och asglad. Jag har tamejfan världens väta boyfriend!
Sen är jag superduperglad att mina vänner tycker samma lika som mig. Om min boyfriend asså!

Somnade gott och klev upp 6 imorse eftersom att jag öppnade halv 7.
Alex tog med sig Tjorven och gick med mig till jobbet! Sen vände dom och gick hem igen.
Efter någon timme dök han upp på mitt jobb och hängde med oss ett tag.
Han blev golvad av en 6-åring i dinosaurie-memory! Hahahah.. Som dessutom blev lite kär i honom.
När hon satte sig i hans knä blev han livrädd och ba "eh, vad ska jag göra?" helt förvirrad.
Sen klappade han henne 3 gånger på huvudet och bad henne gå bort då han skulle gå igen.

Sen pussades vi och sa adjö!

Efter jobbet så traskade jag hem till Linda med man och färskingen Maxen!
Gud så jag har bebis-myst idag! Mys mys myyyys.. dom luktar så gott dom där småttingarna.
Sen åt vi en del kladdkakemuffins också och pratade om hennes förlossning osv.

Sen traskade jag hem och kissade och satte mig i soffan. Nu håller jag på att somna, men måste se BB!
Imorgon blir det kalas för mig hos min bror. KAN BLI KUL!

Hajdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0