AAAAAAAAAAAH

JAG HATAR SMULAN!! JAG VERKLIGEN HATAR HENNE!

Jag vill inte vara elak mot pappa eller så, eller ja, mot hans katt.
Men JO! Jag hatar henne. FAN VAD JOBBIG HON ÄR! Jag hatar henne.
Blir skitsur på henne. Jag blir sur på en katt, jag skriker på en katt.
Jävla fyfan vad sur jag blir! Uppmärksamhet ska hon ha HELA tiden.
Hoppar upp på byrån och tar ner ALLTING, skriker, går vidare och trampar och klampar på papperskassar eller kraffsar på dörrar eller bara är så jävla jobbig och typ attackerar en!

AH! Bara så ni vet. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon kanske vill ha balle i röv? Köp en hane till henne......



hahahaha!

2011-05-29 @ 00:05:37
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0