"Bästa Josefine!"

Glömde heeeeeeelt bort att berätta att jag hade fått ett brev från min gynka idag.
Trodde att jag skulle få ett samtal, men fick ett brev istället. Gick ju bra det med.
Förutom att jag höll på att skita ner mig innan jag öppnade det!

Han började med "Bästa Josefine!" sen fortsatte han och skrev att mina hormonvärden ser bra ut, inga konstigheter liksom. Så nu mår jag BRAAAAAAAAa! När jag nu vet att det inte är allt för mycket fel på mig
;-) hehehe.. Huvudet kan jag inte göra så mycket åt, men you know!

Skönt skönt. Skulle dock ringa upp honom och berätta om när jag nu fick min mens.
Så han kan "utvärdera" mig därefter. Såja, woho!



Gammal bild, men fan vad snyggt mitt hår var här. hehehehehehe..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: hihi minus cirka 11 kilo sedan vi snackade sist.

2011-05-09 @ 21:55:47
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0