herregyyyyyd

SLUT SOM ARTIST! FINITO!

Jävlar vad trött jag är. Heeela tiden. Heeeeeeeeeeela tiden. GUDARS!
Imorse när klockan ringde trodde jag att jag skulle dö. Jag satte mig upp i sängen och bara stirrade rakt ut i kanske 10 minuter utan att röra en fena. Jaha, men vad roligt. Sen blev det bråttom.
Hade plockat fram kläder dagen innan så att jag inte skulle behöva stressa.
Vad händer? JAG HITTAR INTE KLÄDERNA! Alex hade tydligen inte gömt dom. Han såg ut som ett frågetecken och skrattade lite när jag berättade att jag lagt fram kläder.

Sen blev det helt fel kläder iallafall.

Händelserik dag. Mjae, på jobbet blev det frulle, sen stod jag på samma ställe och agerade frissa och fixade såna där, fan heter det... eh.. ni vet, man lirkar trådar i håret, typ en trådfläta? öh.. asså ni vet vad jag menar.
Som man fick i håret när man var liten på Vattenfestivalen. Eller typ utomlands!
Typ ALLA tjejer utom kanske TRE fick såna, dvs, jag stod från att jag började tills jag slutade.
ELLER slutade, jag har varit på jobbet 08.30-20.30.
Vi har aft sommarfest! Det var roligt, lite sorgligt och lite fint.

Seriöst, så HIMLA världsbästa föräldrar och barn har jag aldrig varit med om.
AH, ni är bäst! Så himla fina. Har fått blommor, har fått presenter, har fått kramar, har fått höra fina ord.
Ja, ni vet vilka ni är. Så himla bra är ni!

Alex kom tillome och hälsade på och fikade på jobbet med oss idag.
Bästa, finaste du. Alla dagar, jämt.

Seriöst, jag är så trött att jag bestämde mig för att sova hemma hos pappa idag.
Jag oooooorkade inte sätta mig på tåget hem. Alexus är ändå iväg till Stefan och har grabbkväll, så vad skulle jag gjort hemma? NADA.. Håller ändå på att somna snart. Lika bra, lika skönt.

Ahaja, vad ska man göra nu då? Långledigt. Jävligt mycket långledigt.
Någon som vet något kul extrajobb tillsvidare kan ju höra av sig. Danke schön.

Nej meeeen hepååreeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu hänger jag inte med...är du frisör? (eller bara en fena på att göra flätor) :)

2011-05-28 @ 10:02:30
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHA vilken jävla OTUR det där med kläderna! Hahaha! Det känns nästan som det skulle kunna vara jag.. :)



Gissar att du jobbar på dagis eller skola eller liknande.. :)

2011-05-28 @ 10:17:22
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0