men satana perkele!

När jag trodde allting var frid och fröjd och hela livet var underbart (vilket det också är iofs..) men så går jag och blir sjuk. Seriöst! Nu var det jävla länge sen och jag har klarat mig från kräkssjukor och andra sjukisar som gått runt runt runt på jobbet. Men nu är jag här. Feber och ont i halsen.
Ont i halsen KAN jag faktiskt ta, det är fan skitsamma egentligen. Men att ha feber i denna värme, och känna tt kroppen inte vill, den orkar inte. Ja, då går liksom bara inte.

Jag är på jobbet, har rast. Jag stänger idag så kommer inte vara hemma först, strax innan 8 ikväll.
Superduperroligt! Kommer slänga mig i sängen kan jag tala om.
Försöka få min karl att kramas med stackars, lilla mig.

Det vore egentligen inte så konstigt att jag blir superdupersjuk nu eftersom att han var det förra veckan.
MEN ÅÅÅH, ändå, orka. Jag som har blivit immun! Trodde jag då.

Men blähä! Boooring. Inte direkt så att jag har RÅD eller lust att vara sjuk nu.
Verkligen inte. Sommaren är det tight med timmar då det är så lite barn.
Mindre timmar = mindre pengar!

Väntar dock på ett samtal från ett annat jobb. Någon Johan eller något som skulle ringa mig idag.
Svärmor är en hyvens kvinna som hjälper mig!

Förresten, någon som pluggat till Förskollärare som vet vilka betyg man måste ha för att ja, kunna läsa utbildningen? Isf kan det vara bra att kolla lite hur jag ska kunna plugga distans och kunna jobba samtidigt.
Jag vägrar att bara plugga och leva på studielån. No way José!

Hmmm,
kanske skulle kolla med Maria. Hon pluggar ju faktiskt det nu.
Och nu sitter jag och pratar/skriver med mig själv.

Huvudet är på topp idag!! Not.

Vi hörs av, mina kära barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0