nice UH!

Okej, jag börjar bli iPhone-frälst. Fan.
Vill dock hitta lite roligare appar som är GRATIS! hahaha.. snåljåp, ajjamensan.
Hörrni...

Idag hade jag en arbetsintervju via telefon. Jag var livrädd.
Senast imorgon ska jag få ett samtal av den här chefen jag pratade med.
Så ja, jag KANSKE blir kollega med Carro. HUR KUL SOM HELST JU!

Eh, ja jag vet att jag fick ett annat jobb. MEN, assåå... om jag och Alex nu (vilket vi ska) flytta till Märsta så jobbar jag hellre i det området (dvs Sigtuna) och INTE söder om stan. Ni kanske förstår vad jag menar? Eh.

Så det skulle ju vara skitkul om jag får det här "sommarjobbet", som det faktiskt kallas.
och kanske kan fortsätta som vik. där sen.
Jahaaaa, ni vill veta VAD det är? Det är inom äldreomsorgen.
Yeah, you heard me. Jag har bytt ut ungarna mot gamlingarna, hehehe.

Kan va värt det. Jag kanske tycker att det är askul, eller så spyr jag och vill absolut inte göra det.
Man kan aldrig veta innan man testat. Kanske slutar med att jag pluggar till USKA (=undersköterska) senare. Typ till våren, ELLER om det nu blir förskollärare. Jag vet inte än. Först ska jag SOMMARJOBBA!

Asså jag är lite halvdeppig nu.
Imorgon, ASTIDIGT börjar min karl jobba. Och han kommer åka redan, NU, snart.
Min lilla (stora) hantverkare! Så ja, vi lär ju synas om ett dygn igen.
Så ja, jag är lite loooow low low.

Och är hungrig, som HELA tiden!


Här kommer lite kort på den snygga familjen:



Jag, den snyggaste...




Mannen... hahahah




Den håriga ungen med BLICKEN

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, hon ser ut som en riktig liten beaaatch den där Korven... Hahaha!

2011-06-01 @ 11:04:52
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0