tillbaka-kaka

Det blir inte Ungern denna vecka. Sjuklingen behöver friska på sig innan vi beger oss iväg på äventyr!
TYVÄRR :-( Men sooon, soon there is!

Drömde att jag skulle åka själv till kulturskolan med 5-6åringarna idag.
Men råkade visst på med mig två 2-åringar och ingen hade skor på sig.
Jag har aldrig varit med om sånt kaos i hela mitt liv!
Till saken så var det inte dom lugnaste småbarnen heller, utan ja.. vilddjuren, hehe.
Men jag vaknade upp och insåg att allt var en dröm.
Jag jobbar inte ens idag. Jag är ledig. Hela veckan. Helt jävla stört!

Jag ska snart äta lite, hoppa in i duschen och sedan bara vänta helt enkelt.
Vi ska till Hässelby idag och fira Karl som fyller år! Grattis Karrrl!

Guu, jag vill ha samtal från min gyn nuuuuuu och få provsvaren! Jag vill jag vill jag vill.
Men ÄN får jag vänta på svaren från cellprovet. Helvetes skit.
Blöhö.

Vilket roligt väder vi har, jätteroligt. Men läste något om sol till helgen.
PAssar perfekt då vi tänkte dra ut till landet i helgen och grilla och bara leva skogsliv haha!

Kommentarer
Postat av: Sylvia - BF 7maj

Cellprovssvaren kan ju ta förjävla lång tid att få svar på! Mig glömde dom t.om skicka svaren till. Och det var läskigt vill jag lova, för första gången hade jag en cellförändring och fick göra ett nytt cellprov i början av graviditeten för att se att jag inte hade cancer liksom. (den störda barnmorskan jag hade just den gången ba: men du behöver iiiiinte oroa dig. Jag: men jag har ju en cellförändring? hon: jamen det är inget att oroa sig för! nähä?!)



och hur visste du att vi ville ha det namnet? ;)

2011-05-04 @ 16:52:37
URL: http://syliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0