men då

Jag försöker verkligen att fotografera vildkatterna för att jämnföra hur stora dom faktiskt har blivit.
Ändå när jag tittar på dom är dom ju små. Kattungepluttar. Fast ändå så stora om man jämnför med hur dom såg ut när vi hämtade hem dem. Hheeh. (Och fan, jag kommer aldrig lära med DEM och DOM, jag som är så jävla förbannat bra på svenska. Men det där.... jesus.)

Sen sitter jag och undrar spänt om Sandra och Robin har fått sin bebis än?!
JAG UNDRAR! Spännande!
Jahapp, imorgon jobbar jag min första dag på jobbet. Så jävla kul.
Det var någon som undrade vad det var för jobb jag fått.
Jag kommer jobba som vårdare på ett boendestöd till att börja med. Sen får man se hur det går.
Det är människor med funktionshinder och människor med autism.
Jag är så taggad!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

1. man säger inte dom överhuvudtaget i skrift. DOM är talspråk. Man säger de eller dem. ;) Men tänker man efter är det inte så svårt. Jag brukar testa vilket som låter bäst och det är oftast rätt ;P

2011-11-04 @ 17:36:57
URL: http://syliamom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0