satana perkele

Jag har världens största finne på hakan som vägrar att försvinna och det går inte klämma den jäveln heller. Så jävla jobbigt. Ser ut som att jag har ett berg på hakan. Very sexy.
Sen så har jag ätit alldeles för mycket lussebulle höll jag på att skriva, eller jag skrev det, men det var bara två, men känns som femtioelva för jag håller på att kräkas. Men det känns det som hela tiden.
Kul att man lever som en gravid UTAN att vara det. HA... Ni vet (ja, ni som har/är gravida vet...) illamående, ryggvärk, sura uppstötningar.... you name it. Men icke sa nicke, ingen bäbbisz i min mage!
SÅ DÅ VET NI DET NU OCKSÅ.


Å herregud vad mycket klockan blev! Shittans... dags för sängen. Imorrn är sista dagen jag kan sova.
Jalla hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har gastrit. Snabbt mätt, illamående och sura uppstötningar. Köp samarin. Det kan leda till magsår.

2011-11-27 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0