snark

Ibland känner jag bara -"Men skyll dig själv förfan!"
Mer orkar jag inte gå in på.
Hemma hos familjen Hrachovina-Törnberg bakas det lussebullar och lyssnas på julmusik.
HAHAHA... Alex är lagom glad! ;-) Men jag är i mys-stämning och inget kan sabba det nu. Eller jo, om världens snöstorm kommer i min väg. Fyfan. Snö kan finnas på julafton och nyår, sen, tack och goodbye.
Jag är ba ärlig. Jag hatar snö och jag hatar kyla.
Jag går fortfarande i min skinnjacka och fryser inte ens.
Jag blir nästan bara sur när jag ser människor som går runt med fetaste dunjackorna, NU, i plusgrader.
Jag blir irriterad och tänker "vadfan ska ni ha på er när minusgraderna slår till som en blixt???" Nä, skyll er själva förfan. Hahah... Jag är snäll. Men på riktigt. DET ÄR KYLIGT INTE KALLT!! Och då är jag en riktigt frussen kvinna, som inte ens är hel-viking. Som sagt, skyll er själva.
Vadfan ska man ha för skor när snön kommer? Någon som har tips på snygga och framförallt VARMA skor... eller fan, bara dom är varma så är jag nöjd. Orka vara snygg när man fryser. OKEJ!
Dags att checka till degen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0