Woohoo!!

Fuck vad skönt. På G hem och nu ledig i tvååååå hela dagar!! Alltså, missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb och skulle kunna vara där dygnet runt.
Men jag har ett liv också. En sambo. Djur. Och ett fettigt hår som behöver mig och min omvårdnad också. Och smutsiga kläder. Hej. Andas.

Imorgon ska jag chillaxa all day long.
Sen tvätta. Och sen ba vara. Sen på fredag kl 11 åker vi till Märsta och skriver på kontraktet!!! Yeeey! Jag är så jävla glad. Ingen förstår. Iiingeeeeen.

Äntligen!! I feb. FUCK blåbuss 179. Hehehehehe.

Hej.

P.s en bild på mig och min tjej som jag saknar.


Kommentarer
Postat av: Anne

PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS!!!!

2011-11-17 @ 10:00:02
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0