AAARGHH!!!)(=)&/&(%¤¤¤¤#%&/&/()(

Jag får seriöst ett psykiskt anfall på Facebook snart.
Det känns som att man sitter via ett MODEM från 90-talet.
Jag försöker radera "vänner", men istället för att radera "vänner", så tar den bort mina "riktiga" vänner.
Kalaskul! HURRA HURRA! Idag hatar jag tekninen över allt annat.
Jag-är-arg-jag-behöver-lugna-ner-mig-ett-par-hekton.
Sen förstår jag mig inte ett skit av den där nya designen.
Hur gör jag så att bara VISSA vänner kan se VISSA saker?
Å: Att jag orkar.
Okej, aaaaaaaaaandas. 1 2 3...
Jag ska liksom flyga imorgon.
Varför har jag alltid denna underbara tur? När jag verkligen, VERKLIGEN ser fram mot något, så blir jag sjuk, jag har dubbelbokat, jag hamnar på akuten, jag bränner sönder min kropp, det händer grejer inom familjen, jag blir erbjuden JOBB som jag inte kan gå till, jadda jadda jaaaaaaadddaaaa... varför?
Jag lyckas alltid annars klara mig.
I somras var typ aaalla förkylda och sjuka på mitt jobb. Jag har inte en endaste frånvaro.
Nu ba, nej men bli sjuk du. Hosta ut lungorna du, kväv dig själv av ditt eget snor, vakna 23235 ggr om natten för att du inte kan andas. Göööör det, gööör det då du äntligen har JOBB och då du äntligen ska få åka och träffa din bästaste vän och få fira hennes födelsedag på flera flera år. Vad fan är ditt problem Josefine?
Jag skiter i om jag dör av andnöd på planet. Ner till Skåne ska jag. SÅDETSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0