fettigt hår och åsikter

Idag, just idag är jag extra irriterad på människor som säger att det 1. inte finns lägenheter 2. inte finns jobb Jag har bara en sak att säga till er. SKITSNACK! Det handlar väl om hur driven man är och hur gärna man vill något. Det kanske är svårare att få ett just, specifikt jobb, men ibland får man inte vara så jävla kräsen. Jag har två intervjuer att gå på under två veckors tid nu. Skitglad. Förra veckan fick jag en lägenhet efter att ha varit aktiv i bara EN månad. Så kom inte till mig och säg att livet suger för att man inte har jobb osv. KÄMPA PÅ! Just nu sitter jag och hjälper Annie att söka jobb. Jag har skickat massvis med annonser till henne och hon blir glad för varenda en! Likaså Alex, nu, helt pltösligt har han nytt jobb f.r.o.m imorgon. och imorgon ska han dessutom ringa min pappa där det kanske behövs folk. SÅ JA folke, ge fan inte upp! Och sluta gnäll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0