Godmorgon!

Förbannat bad man ska sova dåligt om nätterna. Näsan är full med snor, halsen är tight som ett sugrör (stackars Alex) helevetsjävlaskitliksom! Aja. Alex är på jobbet och jag är i badrummet för tillfället. Ska försöka orka duscha utan att svimma. Sen ska jag packa lite snabbt, sen gittar jag till Arlanda! Jag får inte glömma packa medicinskåpet. Och Nadja har redan laddat med honung och juice hemma hos sig så jag ska väl klara mig. Kanske får köpa med mig egna toarullar iofs.

En fågel viskade i mitt öra om att någon tycker att jag är knäpp i min blogg och skriver om mitt sexliv? Får jag fråga när? Har jag någonsin skrivit i detalj om mitt sexliv? Ni skulle fan bli för kåta om jag gjorde det. Punkt och slut. Sen behöver folk inte läsa min blogg om man tycker att jag är knäpp, snuskig, pervers (hahahah) eller så där. Onödigt. Gå in och läs någon mat eller mode-blogg istället så mår du nog bättre!

Jag äää va jag äää!

Oke oke dags att fixa.
See ya, don't wanna be och speciellt inte DIG!! ;-)

P.s idag fyller CARRO år, så grattis till henne!!!!


Kommentarer
Postat av: Lindy

Heja Yoshi!

2011-10-10 @ 16:04:10
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0