jadda jadda!

Snor snor snoooooooor, hela tiden, överallt! PÅ MIG SJÄLV! Det är så himla kul när man kan sova om nätterna. Ja, really, verkligen, jätteroligt. Blir på så himla dåligt humör, blir på dåligt humör för att jag inte kan jobba.
ALLTSÅ, KAN, KAN jag väl. Men hur kul är det när man inte orkar göra något? Hela kroppen gör ont. Det gör ont i SKINNET. Förjävla roligt! Hahah.. vet någon som kommer vara hyffsat lugn till helgen: svar: JAG!
Och sen är det kul att jag inte ens har rätt nummer till jobbet så kan inte ringa och prata med dom heller.
Fick ett nummer, ringde dit "hej och välkommen till Steningeskolans skolsköterska..." say what!?
Inte fan jobbar jag som skolsköterska iallafall. Inte vad jag vet åtminstone! Så jag hoppas ryktet sprider sig om att jag har försökt ringa och att någon från min avdelning ringer upp mig. Skulle vara STRÅLANDE!
Fan vad tråkigt det är att vara hemma. Seriöst. Visst, jättemysigt att mysa med katterna (när dom själv vill) men sen så. Orkar ju ändå inte göra något. Jag hoppar från sängen, till datorstolen, till soffan. Om ens soffan. För långt bort.
Nu var min telefon urladdad så kunde inte ligga kvar i sängen heller.
Sitter och missbrukar mitt gröna te.. för 2325e gången den här veckan och honingen är SLUT! Jag dör.

Drömde dessutom sjuka drömmar. Like usual!
1. FREDRIK a.k.a Frebban var med i IDOL. Hahahahahahha..... så jävla kul.
2. Jag och Alex var på fest, där vi hittade VILDA liggandes i en våningssäng helt ensam, jag blev helt hysterisk och kunde inte förstå att människorna i rummet satt och drack och rökte när det låg en bebis där. Som sagt jag blev helt rabiat! Så jag försvann med henne.
3. Helt plötsligt var jag i Caribbien? hahahah... Med en kille som heter Fredrik (en annan Fredrik, mycket Fredrikar), som jag endast är vän med på FB (vi har aldrig träffats) vi var där iaf. Vi hade tagit tåget dit. Jag åt en kokosnöt och han hade sex med någon rysk tjej som vi träffade på stranden. Sen hade han dödsångest och svepte en flaska whiskey. Sen tog vi tåget hem igen till Sverige som tog HELA 40 MINUTER!! Och i SVerige, där fanns det snö och jag blev asförbannad och frös ihjäl i bara shorts och converse.
4. Jag ligger i sängen och skjuter iväg snorkråkor!!!! Så jävla äckligt!! När jag vaknade letade jag snorbusar lite här och där. I DRÖMMEN ALLTSÅ! Kan ju ha varit så att jag gjort det i verkligheten och trodde att jag drömt. Men jag hittade ingenting iallafall. Väldigt äckligt om Ni frågar mig.
Sen vaknade jag när Alex skulle "RUSA" till jobbet som han sa. Kejrå hejdårå!
Det är förjävligt att man inte känner dofter. Jag kanske stinker skit! Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0