Jag är sjuk i huvudet

1. När jag var 12 år hade jag tandställning i överkäften. Sen dess har jag haft en "båge" bakom som ska hålla tänderna på plats. Jamen den ville lossna i fredags på ena tanden, så jag har gått och stört mig dagarna långa på metalltråden som fastnar i allt. Och råd med tandläkare har man inte. Ok, jag vågar inte gå dit. Värsta jag vet. Så idag tog jag saken i egna händer (tänder) och tog en liten tång och skulle knippsa av skiten, från ena tanden alltså. Jamen nej, så lossnade den från alla utom en!!!!! Trodde jag skulle dra ut alla mina framtänder och DÖ!!! Men det gick. Men nu stört jag mig på att den är kvar på ena tanden och stör mig. Jävla skit rå.

Aja, jag får väl önska mig ett tandläkarbesök i julklapp. Fyfan.

Har dessutom världens jävligaste mensvärk, men ingen mens. Den ska inte komma än så jag dör för det med.
Hostar och nyser som vanligt! Mitt nässpray är slut. Dör.

Nej nu blir det sova, ska upp om några timmar och gå på intervju! Hoppas jag inte smittar Gönnar nu! Hehehe

See ya!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha fan va jobbigt :P

2011-10-26 @ 23:19:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Annie

Men fyfaaaan.. men vad gör det när man är äckligt snygg!

2011-10-27 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0