jamen jalla

Man är LITE trött när man försöker logga in med mailadress: "blogg.se" och det fungerar liksom inte. Fattar nada.
Jag vill bara påpeka det att jag är väldigt, väldigt trött. Fan, det är inte sunt att jobba typ varannan, var tredje dag.
Det fungerar fan inte i längden, man hinner bli förslappad och slö.

Sen finns det INGEN mat hemma, och det är ju kul. Eftersom att affären stänger om 3 minuter..
Framförhållning är väl inte den starka sidan när man är T-R-Ö-T-T!
Fryser dessutom ihjäl.
Har kollat tusen olika youtube-klipp sen jag kom hem.
Har fått mitt braiga samtal idag. Kompis, det går bra nu...
Apårpå kompis det går bra nu, pengar rullar runt som det ska....
När människor nästintill skryter om hur mycket pengar dom har, kan dom då inte bara köpa sig en jävla lägenhet istället för att gnälla lver det sunkiga stället dom bor på för tillfället. JAG BARA TYCKER ATT DET VORE RÄTT FÖR OSS ALLA OM ALLA IDIOTER MED FETA KASSABÖSSAN BA KÖPER SIG DET DOM VILL OCH SEN HÅLLER KÄFTEN!
Nu råkade jag capsa. Jag blev lite upprörd minsann.
Jag väntar fortfarande på svar från Sigtunahem. Faaaaaaaaast, det får dröja någon vecka till, tills man fått lite papper på att man faktiskt har en så kallad inkomst. Jalla jalla!!
Nu är det IDOL....... André!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0