men apa!

Det värsta är inte att vara sjuk, det värsta är att inte veta om man är sjuk eller inte.
På morgonen mår jag bra, lite senare under dagen kommer frossan, huvudvärken och det onda i halsen tillbaka.
Varje dag.
Man tror ju fan att man är en krigare eller något. Vilket jag är, men ändå. Jag vägrar ju som sagt bli sjuk.
Och jag har blivit så sjukt duktig på att ta alla vitaminer everryyyyday, tack vare min hälsoguru till make, ha ha.
Det var ju iofs inte så roligt. Han är jätteduktigt när det gäller sånt där och väldigt påläst om ALLT som har med mat att göra. Typ. Kanske inte allt. Men mycket! Men nog om honom nu.
Konstigt att det inte funnits något jobb idag heller. Skurre!
Måste dra på mig lite paltor och göra det som skulle bli gjort igår, EH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0