SORRY

För mitt lilla försvinnande! Det har varit lite mycket, fast ändå inte. Alltså, jag är så lycklig!
När trodde man att det skulle vara KUL att söka jobb, att söka skola, att söka lägenhet?
Jag tycker att det är förjävla roligt ska jag meddela.
Hela dagen spenderades framför datorn igår och skickade ANTAL personliga brev.
Jag tycker personligen inte att man ska sitta på ETT brev då arbetsgivare söker olika personer.
Jallafall!
Har lagt 16 13 intresseanmälningar på lägenheter i Märsta.
Ja, jag hade 16 först, men vissa hade ju nämligen SJUTTONTUSENFLERAHUNDRA i köpoäng, hahaha.
Så det var liksom inte ens en liiiten chans att jag ens skulle få gå på visning!
MEN, sen har vi flera andra där jag ligger förjävla bra till.
Vi har blivit erbjudna en visning hittills, men jag tackade faktiskt nej till den.
EN tvåa i Sigtuna, för alldeles för högt pris, för just en tvåa. Och ja, vi vill hellre bo i Märsta än Sigtuna.
På den låg jag ändå på plats 10. Vet inte riktigt HUR bra det är egentligen. Anyhow, den fick Nej.
Just nu sitter jag dock och väntar på att få visningar på Tingvallavägen, Smedsgränd, Sleipner (hah..), Lyckostigen OCH Odensalavägen. Det är 3or och det skulle vara helt fantastiskt om man fick en relativt billig trea! Vi skulle ju bli överlyckliga. Då skulle man kunna bo där x antal år några som helst problem. UNDERBART!
Sen fick jag återigen mail från en studievägledare igår om kurserna jag ska söka in.
Blir lika glad varje gång, vilket är roligt, då jag trodde att jag aaaaaldrig skulle börja plugga.
Mitt dilemma nu är, om jag ska börja distans eller gå i skolan PÅ RIKTIGT.
Jag vet inte, ni som känner mig.. tror ni att jag har disciplin nog att plugga distans? Var ärliga nu!
För pluggar jag inte distans, då kan jag inte jobba i samma veva = mindre cash. = mer skulder till CSN.
Åååh, jobbigt. Hjälp mig! För jag vill ju verkligen plugga. Även om jag nu har sökt typ 50 nya jobb, så gör inte det saken lättare. Nästan så att man hoppas på att inte få en tjänst. SKOJA.
Haha, fan vad svårt detta är. Så hjälp mig! Vad är det bästa för lilla Josefine?

Åhåå, ska svara på hennes mail nu iallafall så man kommer någonvart.
Den 12e kan man börja söka! YEY.
Blev inget jobb idag heller. Suck. Jag har inte sovit på hela natten, och då menar jag hela natten. Har inte kunnat andas, skitont i halsen och näsan. Så ringde och sjukade mig imorse. Direkt när jag la på ringde det från två andra ställen och frågade om jag kunde jobba. Fast dom ångrade sig ganska snabbt då dom hörde min röst.
Ena chefen sa "herregud, hela Sverige är ju insjukna!" Jag är inte sjuk. Jag mår bara välidgt, väldigt dåligt.
Jag vägrar vara sjuk. Jag missbrukar C-vitamin. Svärmor sa att jag skulle ta 1 tablett i timmen. "Du kan bli väldigt lös i magen, så det är ju tur att du är hemma idag..." känns tryggt. Kanske man bajsar ner sig istället! Jag som har fått en alldeles utmärkt mage senaste månaderna. (Byta kost är det bästa som finns!)
Nåja, nu är det som det är. Helgen kan jag inte vara sjuk. Jag kan bara inte vara det.
Vill inte sitta på ett plan och må apa.
Okej kej.. nu ska jag koka mig lite tee och make some buisness. Okej okej!
hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0