det är bara så

Man kan inte gilla alla människor. Även fast man kanske i grund och botten skulle "vilja" göra det.
Bara för att det är tråkigt att hata. Eller ja, ogilla.
Men vissa människor klarar jag bara inte av.
Jag klarar inte av deras åsikter.
Jag klarar inte av hur dom pratar.
Jag klarar inte av hur dom rör sig.
Jag klarar inte av vad dom gör med sina barn.
Jag klarar inte av deras attityd.
Jag klarar inte av kläderna dom har på sig.
Nog om det.
Det är bara slöseri med tid att inte gilla.
Så... jag ignorerar istället. Är tydligen bra på att göra det. So let's do it!

Kommentarer
Postat av: alex

Turktanten??

2011-09-12 @ 17:00:46
Postat av: juicy

tänkte inte ens på henne.. men delvis!

2011-09-12 @ 17:15:15
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0