excuse moi

Men idag är jag fan för snygg för att tvätta bort sminket. Jag vill bara inte.
Fan. Jag blir skitsur när saker inte blir som jag vill.
Vi skulle till mina kusiner och äta grillat idag. Lite grillfest sådärva!
Neeeej, men så klart så ska en lastbilsjävel välta på motorvägen så det var ju vara att vända med bilen och åka hemåt igen och jag blev på dåligt humör diiiiirrreeekt. Sån är jag.
Sminkade mig helt i onödan. Klädde upp/på mig helt i onödan. Satte på mig trosor helt i onödan.
Är snygg helt i jävla onödan.
Ni förstår inte hur jobbigt det är.
Jag skulle behöva något nu. Jag tänker inte tala om vad. För då blir jag bara irriterad igen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså. Jag trodde ni hade tunnelbana där borta i Stockholm?

2011-09-10 @ 07:45:34
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0