HEH!?

Ibland blir jag rädd.
När folk jag inte känner, men som jag har på min MSN-lista, som jag knappt aldrig är inne på, skriver till mig:
- "har du varit på corners i Märsta!?"
- "jamen det är väl klart!
- "Jaha, då tror jag att jag såg dig där för några veckor sen!"
Var JAG på Corner för några veckor sedan? Kan någon friska upp mitt minne? Jag tror faktiskt inte att det var jag.
Det måste vara någon annan. Vem är lik mig i Märsta?
Det roligaste är att den där människan som såg mig inte alls ens är från Märstahooden.
SCARYYYYYYYYYYYYYY!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅh det där är obehagligt....

Samma sak för mig, en tjej i samma stad som jag när jag var mindre såg exakt ut som mig. Fick höra folk som sa typ: jag såg dig på stan igår men du sa inte hej. (jag var inte på stan). Eller "jag såg dig stå och röka bakom ridhuset" (jag var två mil därifrån på landet).

Haha. Scary! Finns det någon som är exakt lika eller är det en ansiktsblind person som har uttalat sig? :P

2011-09-23 @ 09:47:29
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0