jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Jag vill bara passa på att tacka mitt mod för att jag åkte och träffade Alex den där dagen.
Så snabbt och så plötsligt. "vi ska bara vara vänner" tänkte jag. Tjenis!
Jag och Tjorven stannade hela natten.


Jag älskar den här människan mer än ni kan förstå.
Motgångarna kom snabbt, vi klarade det.
Jag är så sjukt tacksam att jag för en gångs skull träffade en kille som kan PRATA och står för det han säger.
Världens ärligaste, snällaste, smartaste och underbaraste! Jag kan keep it goin'.
Det är skönt att veta vart vi står i vårat förhållande.
Turbulens har väl alla någongång i sina förhållanden, eller?
Det viktigaste är att vi Nu vet vad vi vill och hur det ska vara.
Allt annat spelar ingen roll. Jag är lycklig.
Pricket över i:et nu är att vi får oss en större lägenhet och kan vara bara han, jag och våra tre små lurvungar.
Jag älskar dig nu och för alltid.
Vårat liv tillsammans har bara börjat.
Tack och bock.

Kommentarer
Postat av: Alex

<3!!!!

2011-09-02 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0