JUSTE!

Lite news: Idag åt jag TRE hela skivor med blodpudding! Det är ett mirakel. Jag har inte ätit blodpudding på tusen hundra år. Ja, sen jag själv gick på dagis och HATADE det. Försökte testa en gång när jag jobbade på sta: Gertrud men då höll jag på kräkas (jag kräks ju fan åt allt.. ) Men idag, idag så var det bara gott.
Blodpudding, osötad lingonsylt med keso. Dä va gött dä! Ska nog köpa hem lite blodpudding.
Det är ju tydligen bra att käka det med. Nom nom nom.
Apårpå mat.. hur fan ska jag orka laga mat när jag knappt orkar hålla upp ögonen?
Och herreiminlådda vad mycket klockan är. Jaiks! Kanske borde sätta igång med mat, typ, NU om jag ska få sova.
Börjar 7 imorgon och slutar 13:45 (NICE!) Och efter det ska jag till Vallentuna och träffa min älskade, älskade Anne, som jag har saknat dig. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Anne

Längtar!!! ♥

2011-09-30 @ 13:30:40
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0