NAHAW

Det börjar kännas att jag suttit här lite för länge nu.
Jag började kolla på Askungen typ vid 9.
Mja, jag har kommit in typ 15 min i filmen.
Men jag måste bara säga. Jag älskar mössen i denna film!
Gud vad jag skulle vilja äga alla dom där, tecknade, söta, gulliga, underbara mössen.
Gus speciellt. Han är ju helt jävla underbar med sin gula lilla tröja.
Jag har en grej för tjocka djur.
Jag hoppas våra katter blir tjocka. Inte feta, överviktiga, men tjocka och så där härligt mysiga.
Titta...
Han är ju helt underbar!
Fan vilket töntigt, barnfasonsinlägg det här blev. Hur gammal är jag egentligen? 5 eller?!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej du pupp, kan svara på din kommentar men orkar inte att det blir en diskussion på min blogg, har du frågor får du skriva på chatten på facebook! :P för jag har så många nyfikna jävlar som gottar sig! han sitter oskyldig ditdömd :( japp!



hade det helt underbart i västerås!

2011-09-17 @ 11:47:40
URL: http://fizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0