När tar det stopp!?!?

Asså okej att jag älskar Alex. Men jag skulle fan aldrig skaffa ett gemensamt FACEBOOK-konto med honom.
Seriöst, inom några dagar har jag sett flera som liksom, slår ihop namnen och har sina gemensamma sidor. HAHAHAHAHAHAAH. Asroligt tycker då jag. JAG.
Lika kul (patetiskt) som att skaffa konton åt sina djur.
Som den där stackars lilla Boo. Jag tycker att det är djurplågeri.
Jag skäms på vintern då jag måste kla på Tjorvas en fleceetröja så hon inte fryser ihjäl.
Eller tröja, det är ett täcke man trär över huvudet. Men stackars små djur som inte ens kan röra sig.
Nä, nu blev jag bitter. Jag saknar min hynd. I helgen måste jag hämta hem henne. Nu klarar jag mig inte längre utan hennes gnällande och viftande på svansen, och tunga i näsborrar/öron.
Jag borde verkligen sova, nu, NU.
Men jag känner inte för det. Jag vill vara vaken tills herrn kommer hem från träningen och kan mysa med mig.
Mys, mys.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA OMG!!! Gud vad roligt!!!! xD

2011-10-01 @ 10:05:12
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0