SÅ JÄVLA HEMSKT

Jag glömde berätta vad jag drömde i feberyran igårnatt.
Fy. Först å främst så drömde jag att Piia tryckte ut sin unge. Han fick heta Nils Fredrik. (Ungens pappa heter Fredrik så det var jävligt konstigt och roligt.) MEN ungen har inte kommit ut på riktigt än. MEN SNART!
Sen så drömde jag att vi var på landet ett gäng. Dels några av mina Belgiska vänner som jag träffade i Tunisien. Dom var också där. Mycket konstigt det med. Ni vet det där som hände på Utöya... det hände där, på mitt landställe!!! Av alla ställen. Helt plötsligt kom massa poliser och vi fick veta att för 4h sen hade 23 människor blivit nerskjutna. På MIN strand. Vi fick panik allihopa och packade bilarna och drog. Men vi blev jagade.
Sen minns jag inte mycket mer än att jag bara var skitförbannad hela tiden.
Började bråka med en av Belgierna, Benjamin. Han bara rymde hela tiden och jag fattade ingenting. Han hade snott min pappas bilnyckel. Juste, så var det. Så jag var skitförbannad. Och en annan liten tjej Sarah som också var med i Tunis hon var där på ett pendeltåg och jag började bråka med henne. Jag slog henne. Jättehemskt var det.
Stackars Sarah. Fast jag hade väl anledning. Jag skulle aaaaaaldrig slåss annars hallå!
Anyhow.. det där fick mig att vakna med en olustig känsla i magen. Ba så ni vet!


Och imorgon måste jag ringa en doktor. Åh.. jag vill inte. Jag hatar att ringa och beklaga mig om min kropp. Kan jag inte ba få göra det i bloggen, räcker inte det? Och på facebook!
Men, jag måste. Någon som vet om man har FRIKORT är det gratis att gå till vanliga vårdcentralen då?
Jag är luspank så det skulle va kul om någon visste. Berätta för mig, oh pretty please!

Kommentarer
Postat av: Piia

Haahaha soft med Nils

2011-09-12 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0