vafaoouuun

Det är kul när tvättmaskinen fungerar som den ska. Blir galen. Och snart kommer en karatespark om den inte vill sättas igång. Ja, fyfan vad arg man kan blir.
Skoja. Inte skulle jag bli arg för en sådan liten struntsak.
Nevermind.
Det är fattigt när man bara kan dricka te till frulle. Tänk på den tiden jag kunde äta riktiga frallor, med ost och med skinka och grönsaker och bara nom nom nom nom. Det kan jag inte nu. Jag äter inte sånt.
Jag kan sträcka mig till sötpotatis. Och det är egentligen inte ens potatis. Inte ens släktingar.
What to do liksom?
Idag är vi bortbjudna på grillkväll hos mina kusiner.
Nom nom nom!
Jaja, så här rolig var jag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0