inte bästa dagen

Fast lite bäst ändå. Frukost: En banan....... eh. Vitaminer. Träning 50 min. Lunch: En banan, två skivor surdegsbröd med kalkon och ost. Middag: (rester från igår..) Kyckling, fullkornsris blandat med ärtor och en sallad. Sjukt dåligt. Men är man fattig just nu så får magen lida också. Och jag är fan inte sugen på korv. Ja, det är typ det frysen bestå av... köööörv. Eftersom att rostbröd går fetbort så fick det inte bli det. Snark. Jahaja.. den här veckan blir rolig att jobba....... eh. Tisdag: 7-21 Onsdag: 9-21 Torsdag: 7-21 Fredag: 9-22 Lördag: 12-17 Så, som ni ser är jag liiiiite busy. Kul.. jag som skulle träna på torsdag. Men nääääähää.. Får bli till Lördagen då... och söndag, hihi. Jamen, jag vet. Men jag blir lite besatt. VARANNAN VILA HÖRNI! Till något roligt så har jag ÄNTLIGEN blivit långhårig igen. SÅ GLAD! Nu känner jag mig som mig själv igen. Och snart fyller jag år.. herregud... 24 långa år. Shittabull! Hur mår ni rå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0